viernes, 18 de septiembre de 2009

L'home dibuixat= (hombre dibujado) monigote.


Daniel Reina
Orquestra Platería - L'home dibuixat

Orquestra Platería - L'home dibuixat
Amb un tros de carbó
i un tros de cuiro vell
dibuixa’m un senyor
sense llana al clatell.
Posa-li flors al cap,
un trajo de nylon,
uns guants de pell de gat
i una etiqueta al front

Jo sóc l’home dibuixat,
el que no té carn ni cos.
D’homes dibuixats com jo,
si mireu en veureu molts
Per acabar de fer
la teva obra d’art
repassa-li ben bé
el nas gruixut i llarg.
Penja-li un llaç vermell
dibuixa-li dents d’or
i al l’esquena un cartell

No estic mort.
I jo sóc
Jo sóc l’home dibuixat,
el que està fet de paper.
D’homes dibuixats com jo,
cada dia en neixen més.
Jo sóc l’home dibuixat,
el que no té cos ni carn,
d’homes dibuixats com jo,
se n’aprofiten els grans.
se n’aprofiten els grans.
Jo sóc l’home dibuixat,
el que no té cos ni carn,
l'home dibuixat
l'home dibuixat
d’homes dibuixats com jo,
com jo, com jo
Jo sóc l’home dibuixat,
el que no té cos ni carn,
d’homes dibuixats com jo...

Para mí es intraducible... así que puedes volver a escucharla.

No hay comentarios:

Publicar un comentario